субота, 12 грудня 2015 р.

Hello!
Welcome to my blog!




«У будь якому проекті найважливішим

фактором є віра в успіх. Без віри успіх неможливий».

Уільям Джеймс


Шлях до успіху тернистий, кропіткий і тривалий. Він завжди починається з першого кроку. Але успіх без послідовності просто неможливий. Перший крок до нового успіху – згадати свої попередні досягнення, удачі та перемоги. Ось чому важливо глибоко зазирнути усередину самого себе і розпочати з пошуків навіть самих незначних, на перший погляд, успіхів.

Вступ до вищого навчального закладу, закінчення університету, перший педагогічний досвід, курси підвищення кваліфікації, від спеціаліста до вчителя вищої категорії, отримання звання «Вчитель-методист» й звісно маленькі та великі досягнення моїх учнів. Недаремно кажуть: «Дерево красно плодами, а учитель – учениками».

Двигуном особистості до успіху є її самооцінка та самореалізація. Людині задля самореалізації необхідно займатися творчістю – діяльністю, в процесі виконання якої вона використовує особисті можливості задля створення щось нового й унікального. Проходження всіх етапів творчого процесу гарантовано приводить до отримання неймовірного результату. Це дозволить розширити особисті можливості і в підсумку – самореалізуватися. Дві головні складові вчителя – майстерність та особистість. Наша майстерність – це досягнення наших учнів. Немає творчих учнів без творчих вчителів. Тому треба вчитися щодня й нести щось нове новому поколінню.

Проходження курсу «Інтел – навчання для майбутнього» в лютому 2005 року було новим поривом вітру у вітрила успіху. Саме тут отримала теоретичні знання, практичні навички та вміння й стала досить впевненим користувачем ПК. Після проходження навчального курсу почала впроваджувати метод проектів у навчальний процес, намагаючись заохотити учнів власним прикладом. «Вчись сьогодні, щоб бути лідером завтра» щоразу повторюю учнівській аудиторії.

Хотілось би навести цитати Earl Tupper: “Keep on trying, until you succeed and your work is recognized.” “The fruits of life fall into the hands of those who climb the tree and pick them.”

Сьогодні життя висуває нові вимоги щодо рівня викладання іноземних мов у школі, орієнтує викладача на пошук найбільш ефективних методів навчання, які вказують реальні шляхи до опанування учнями іноземного мовлення як засобу спілкування.

Психологи доводять, що знання отримані без зацікавленості, не підкріплені позитивними емоціями, не є корисними. Це пасивний вантаж, який обтяжує пам’ять учнів. Тому я, як вчитель англійської мови, намагаюсь зацікавити учнів і залучити їх до творчої співпраці. Кожен урок – це пошук нових педагогічних прийомів, це удосконалення професійного рівня у творчій співпраці з учнями, використання інтерактивних форм, що передбачають надання більшої практичної спрямованості заняттям.

Предметом мовної діяльності є думка. Мова ж - засіб формування і формулювання думки. Ми живемо в ті часи, коли англійська мова придбала статус мови глобального спілкування, і я як викладач цієї дисципліни, бачу своє завдання в лінгвосоціальной адаптації учнів до сучасних умов життя. Людина, що виходить на рівень міжнародного та міжнаціонального спілкування, повинна повною мірою володіти вміннями та навичками вираження своїх думок англійською мовою. Таким чином, комунікація виходить на найважливіше місце. Але комунікація, в свою чергу, потребує мотивації.

Як допомогти дітям подолати мовний бар'єр і підвищити мотивацію учнів у вивченні даної дисципліни? Мотивацію навчання учнів можна підвищити шляхом застосування різноманітних методів, приділяючи увагу індивідуальним здібностям учнів

Однак часи міняються, і на допомогу приходять новітні технології. Вивчаючи теорію, розумієш, що вони пропонують вигідні варіанти представлення творчих ідей, і, звичайно ж, додають нові. Такі елементи новизни не залишаються не поміченими. Учні по-іншому починають ставитися до вчителя, що шукає нові форми і методи роботи, підвищується пізнавальний інтерес до вивчення предмета. Звичайно, використовувані раніше форми і методи навчання учнів залишаються актуальними, але тепер розбавляються найбільш сучасними інформаційно-комунікативними технологіями.

Які цілі та завдання ставить перед собою сучасний учитель? "Дитина - це факел, який потрібно запалити, а не посудина, яку треба заповнити", сказав французький просвітитель Франсуа Рабле.

Метою моєї педагогічної діяльності є формування міжкультурної мовної компетентності учнів і особистісно-орієнтованого підходу в навчанні іноземної мови. Під мовної компетентністю тут розуміється здатність учнів застосовувати отримані знання та вміння.

Одна з основних цілей навчання на даному етапі полягає у створенні умов, де учні відчують комфортність, свою компетентність і спроможність у процесі навчання іноземної мови за новими технологіями.

Які завдання необхідно вирішити для досягнення заданої мети? Для досягнення заданих цілей мені знадобилося вивчити теорії сучасних технологій, вивчити можливості комп'ютера, а потім використовувати ІКТ в процесі навчання іноземної мови.

Можливо мій досвід роботи із застосуванням методу проектів на уроках англійської мови зможе зацікавити вчителів предметників, яким важко перейти на новий прогресивний метод роботи, у зв'язку з безліччю виникаючих питань у цьому напрямку.

Застосування ІКТ на уроках іноземної мови є одним із засобів підвищення інтересу до навчання, викликає особисту зацікавленість при вивченні іноземної мови і є основним чинником успішності при навчанні.


Комп'ютер ніколи не замінить вчителя, але ж є ефективним помічником, що дозволяє підвищити якість навчання і ефективність контролю. Використання комп'ютера в навчальному процесі хоча і проблематично, але дуже важливо. Звичайно, не можна стверджувати, що використання ІКТ допоможе вирішенню всіх проблем у навчанні іноземної мови, але це ефективний засіб проти одноманітності.


Немає коментарів:

Дописати коментар